Taisyklės

Protų kautynių taisyklės

Protų kautynės Telšiuose – smagus komandinis žaidimas, kurio esmė yra teisingai atsakyti į vedėjo užduodamus klausimus.

Komandos

  1. Komandos registruojamos Protų kautynių tinklapyje nurodytu laiku ir tvarka (http://www.protukautynes.lt).
  2. Komandą gali sudaryti nuo keturių iki šešių žmonių.
  3. Už komandą gali žaisti tik registruoti komandos nariai.
  4. Vienas žmogus negali būti įregistruotas keliose Protų kautynių komandose.
  5. Keičiant komandos sudėtį,  būtina pranešti Protų kautynių organizatoriams likus dienai iki Protų kautynių žaidimo pradžios.
  6. Jei komanda turi savo palaikymo komandą (žiūrovus), bendra komandos vakaro taškų sąskaita gali būti papildoma taškais.

Žaidimo eiga

  1. Komandos turi įveikti 5 turus, kurių metu užduodama po 10 klausimų įvairiomis temomis.
  2. Už teisingą atsakymą į klausimą komandai skiriamas vienas taškas. Už dalį teisingo atsakymo komanda gauna 0,5 taško. Už neteisingą atsakymą komanda taškų negauna.
  3. Atsakymų teisingumą vertina vedėjas ir teisėjas. Ginčytinais atvejais teisėjo žodis lemiamas.
  4. Kiekvienas klausimas pateikiamas šia tvarka:

1) Vedėjas perskaito klausimą;

2) Pasigirsta vienos minutės laikmatis. Kol skirtas laikas pasibaigs, komandos nariai gali tartis;

3) Pasirinktą atsakymą būtina užrašyti ant duotojo lapelio;

4) Surinkus lapelius, organizatoriai vertina atsakymus, o žaidėjams pateikiamas klausimo atsakymas;

5) Po kiekvieno turo parodoma bendra komandų taškų lentelė;

Tvarka žaidimo metu

  1. Tartis galima tik su savo komandos nariais. Žaidimo metu draudžiama kalbėtis, susirašinėti ar kitaip bendrauti su nežaidžiančiais žmonėmis.
  2. Draudžiama naudotis knygomis, išankstiniais užrašais, mobiliaisiais telefonais, kompiuteriais ir kitomis ryšio bei informacijos kaupimo priemonėmis.
  3. Draudžiama trukdyti varžovams. Negalima jiems trukdyti tartis, už juos atsakinėti ir pan.
  4. Žaidimo metu žiūrovai negali triukšmauti, garsiai kalbėtis, pasakinėti atsakymų (nebent žiūrovų atsakinėjimo metu vedėjas jų paklaustų) ir kitaip trukdyti žaidimui.

Nuobaudos

  1. Taisykles ir tvarką pažeidinėjantys žmonės gali būti įspėjami.
  2. Piktybiškai ir pakartotinai pažeidžiantys tvarką žaidėjai ir žiūrovai išprašomi iš žaidimo vietos.
  3. Komandai, kuri piktybiškai pažeidė tvarką ar taisykles, gali būti skirtas techninis pralaimėjimas nesvarbu, kaip iki tol vyko ar būtų pasibaigusios rungtynės.
  4. Esant nuolatiniams pažeidimams tiek komanda, tiek atskiri žmonės gali būti diskvalifikuoti – jiems gali būti neleista dalyvauti ar stebėti Protų kautynes.

Laimėtojas

  1. Laimi komanda, surinkusi daugiausiai taškų. Laimėjusi komanda pasitenkina ne tik triumfo akimirkomis, bet ir prizais.

Renginio organizatoriai pasilieka teisę keisti žaidimo taisykles.

Kilus nesutarimams renginio organizatoriai yra nenuginčijamai teisūs.